Publicaties (11-20)

# Titel  
11 Wetboek medisch recht Bewerkt door Herman Nys
Uitgave MAKLU, Antwerpen – Appeldoorn 2002
ISBN 90-6215-833-1, 600 blz., € 20
12 De wet betreffende de rechten van de patiënt Eric Morbé
Uitgave UGA, Heule 2002
ISBN 90-6768-268-3, 156 blz., € 26,50
13 101 juridische tips Mst. Jan Van de Moortel, Michel Foulon, René Tytgat, Hilde Van Wesemael en Koen Oosterlinck
Uitgave Elsevier gezondheidszorg en het NVKVV, 164 blz., € 14,45 leden NVKVV, niet leden € 19,95
14 Maak een fan van uw klant Een revolutie in dienstverlening
Kenneth “Blanchard, Sheldon Bowles
Uitgave Contact
ISBN 90-2540-812-5
15 36 adviezen voor commerciële klachtenbemiddeling Remko Hendrikse, Martien van den Bergh
Uitgeverij Kluwer 1999
ISBN 90-2673-042-9, 85 blz., € 17,50
16 Klachten zijn kansen Waarom u klagende klanten dankbaar moet zijn en hoe u vrede met ze kunt sluiten.
David Polack
Uitgeverij Media Projecten, 2002
ISBN 90-1301-350-3, 120 blz., €18,95
17 Waardering door klanten Klantenmanagement als fundament voor totale kwaliteit
Jean Pierre Thomassen
Uitgeverij Kluwer, 1998
ISBN 90-1408-972-0
18 Gesloten wegens klachtgerichtheidtraining De eigenzinnige visie op klantmanagement
Guido Thys
Uitgeverij F. en G. Publishing, 2001
ISBN 90-7543-252-7, 222 blz., € 27
19 Relatiebeheer als groeistrategie Jos Burgers
Uitgeverij Kluwer, 1997
ISBN 90-1408-190-8, 120 blz., € 21,80
20 Uw klant is ook maar een mens Liesbeth Hop
Uitgeverij Pearson Education, 2003
ISBN 90-4300-755-9, 190 blz., €19,95